wtorek, 30 maja 2017

Moje miejsce | kącik studentki


Witam w kolejnym wpisie dekoracyjnym. Jak wiecie, uwielbiam kupować wszelkiego rodzaju ozdoby do domu. Lubię przyozdabiać moje miejsce. Sądzę, że dzięki takim dodatkom staje się iście moje i jedyne w swoim rodzaju. Dziś pokażę Wam kolejną dawkę ozdób do pokoju. Mam nadzieję, że się zainspirujecie i również zadbacie o wygląd Waszych pokoi. Dzisiaj pokażę Wam, jak udekorować białe wnętrze, aby stało się pełne życia i domowego ciepła.


tacka - kik | klatka - rossmann


Bardzo lubię wszelkiego rodzaju napisy. Ostatnio do mojej kolekcji dołączył kolejny napis - tym razem czerwony. Wygląda pięknie zarówno wyłączony jak i z włączonymi światełkami.

napis - dostępny tutaj


 Oto następna nowość. Rano przed zajęciami czy po powrocie z uczelni lubię oglądać ulubione blogerki na snapchacie czy youtuberki. Mimo że ostatnio mam mało czasu na oglądanie nowych filmików, to postanowiłam zakupić gadżet, który ułatwi mi oglądanie. Ba tych butach kładziecie telefon i możecie swobodnie oglądać to, co lubicie.

stojak - dostępny tutaj


ramka - kik 

 W moim studenckim pokoju nie mogło zabraknąć mapy świata. Tą mapę można zdrapywać. Już zdrapałam państwa, w których byłam i nie mogę doczekać się kolejnych podróży. Mapa bardzo ładnie się prezentuje. Przyszła zapakowana w tubę. Oprawiłam ją w antyramę i postawiłam na komodzie - idealnie tu pasuje!

mapa świata - dostępna tutaj


poszewki: cekiny, piórka - sammydress | stolik - eprezenty | poduszki kotki - ikea


storczyk - ikea


 Pora na kolejną świetlną dekorację! Skusiłam się na uroczą chmurkę. Wygląda cudnie i świetnie komponuje się z moich chmurkowym żyrandolem.

chmurka - dostępna tutaj


napis - kik | szkatułka - sammydress | ramka - ikea


Oto moje nowe ozdoby. Bardzo lubię je zmieniać raz na jakiś czas i pewnie za niedługo znowu poczynię jakieś innowacje. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was tym wpisem. Koniecznie pochwalcie się, jakie macie dekoracje w swoich pokojach. Może mnie zainspirujecie - kto wie.

A propo moich nowych ozdób dotarły do mnie kurierem w nienaruszonym stanie. Każda rzecz była dobrze zapakowana, aby nie uszkodziła się w transporcie.

A jeśli chce zobaczyć inne posty odnośnie ozdób do pokoju zapraszam tutaj:

1. Moje miejsce | cz.1 - tutaj
2. Moje miejsce | syreni pokój - tutaj
3. Moje miejsce | cz.2 - tutaj
4. Moje miejsce | świąteczny klimat - tutaj
5. Moje miejsce | detale - tutaj
6. Moje miejsce | wielkanocna edycja - tutaj

_________________


 Liczę, że wybaczycie mi ostatnio rzadsze dodawanie wpisów. Muszę skupić się na nauce i po sesji wrócę do Was ze zdwojoną siłą. Do zobaczenia w kolejnych wpisach!

Przypominam Wam o kuponie rabatowym do sklepu internetowego zaful. Z moim kuponem: EchoM01 Wasze zakupy będą tańsze o kilka dolarów. 

13 komentarzy:

  1. Mapa jest super, taka pomysłowa. Poduszki też ciekawe. Chyba zdecyduję się na jakieś większe zakupy, bo po obejrzeniu tych zdjęć mam zapotrzebowanie na nowe ozdoby do pokoju. Mnie na pewno zainspirowałaś :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta mapa do zdraoywania :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak detale , dodatki potrafią zminieć każde wnętrze podobnie jak dodatki w naszych stylizacjach. Wszystko wygląda cudnie . Fajnie jest mieć studenckie mieszkanie przerobione na swój własny niepowtarzalny styl.
    Zaintrygowały mnie te buty, patrząc na nie nie miałam pojecia do czego służa- fajny gadżet.
    Mapa dla mnie jak dla każdego podróżnika jest the best.
    Świecące ozdoby super wkomponowałas w swoje pokoje <3
    Cudne zdjęcia
    życze powodzenia na sesji i dużo wypoczynku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny pokój, ślicznie udekorowany! *.*
    Pozdrawiamy, nasz blog
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę przepiękny pokój, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się urządziłaś! :)
    A te dodatki są prześliczne <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe stworzylas miejsce dla siebie. Mnie urzekla mapa chyba najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te ledowe lampki! Ostatnio znalazlam w internecie ta mape i na pewno zakupie ja do swojego mieszkanka. Masz sliczny kącik! Naprawde tak slicznie i domowi, tak cieplo :) buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze, bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger