wtorek, 18 kwietnia 2017

Szybko |

Już po świętach. Już po wolnym, w które i tak nie odpoczęłam, a jedynie straciłam głos. Czas zleciał mi niesamowicie szybko. Niesamowicie szybko minęło mi Triduum, które tak bardzo lubię. Wyśpiewałam się za wszelkie czasy. Jednak zbyt szybkie tempo życia nie pozwoliło mi go wykorzystać w pełni. Dlatego już czekam na kolejne Triduum.
Dziś nie poruszę konkretnego tematu. Idę jeszcze troszkę odpocząć, bo znów muszę wrócić do nauki - w święta niestety nie potrafię się uczyć. Dlatego zostawiam Was dziś z wiosennymi zdjęciami. Uwielbiam kwiaty śliwki - które widzicie na zdjęciach czy jabłoni czy czereśni. Uwielbiam na nie patrzeć. Teraz gdy mieszkam w Trójmieście, to podczas jazdy pociągiem oglądam same polany z tymi drzewami i wygląda to nieziemsko!
Żałuję tylko, że mój ukochany aparat jest już od 3 tygodni w naprawie. Nim wyszyłyby cudne zdjęcia w tych kwiatach a tak moja kochana 50 mm 1.4 czeka w szafie.
płaszcz - tutaj | poncho - tutaj
płaszcz - tutaj | poncho - tutaj | spodnie - tallyweijl | botki - lasocki | torebka - mohito | bluza - primark | choker - ? | komin - c&a 

Dziś stylizacja na chłodne dni wiosny. Rolę główna gra khaki poncho. Kiedyś myślałam, że poncho to ubiór odpowiedni dla starszych osób. teraz uważam, że osoba w każdym wieku może je nosić. Moim zdaniem poncho dodaje stylizacji dużo elegancji i klasy. Pod poncho, które nie ma podszewki należy ubrać ciepłą kurtkę najlepiej ramoneskę. Ja postawiałam na skórzany płaszcz, który bardzo podkreśla talię. reszta stylizacji to zwyczajne grafitowe spodnie, botki, bordowa torebka. A na szyi widzicie delikatny choker. Tak śmigałam po mieście w Wielki Piątek, mając jak zawsze multum rzeczy do zrobienia. Płaszcz oraz poncho są genialne - świetnie uszyte, dobre materiały i dobrze leżą. Znajdziecie je na stronie internetowej rosewholesale. 


Fotografia sposobem wyrazu

33 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) Torebka wpadała mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wiosenny klimat zdjęć . wiosna przybywaj .... bo jak widze padający śnieg to aż mnie dreszcze przechodzą brr...
    Śliczne poncho a je uwielbiam i nisze od kilku lat i czuje się wyśmienicie
    Widze że masz znowu nowe pazurki i to z motywem kwiatów, czyzby to te same co w tle zdjęc ???? Cudnie Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely cape coat!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: DOUBLE VICHY PRINT
    DON'T MISS: KIMONO DRESS AND BRAIDS

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szkoda zepsutego aparatu, bo klimat wspaniały. Mam nadzieję, że szybko go odzyskasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja uroda jest idealna do tej stylizacji i klimatu zdjęć. Brawo :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, zdjęcia bardzo mi się podobają :) Genialnie prezentuje się to zielone ponczo, ale w oko wpadła mi też torebka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, bardzo elegancko :) Fajnie Ci w takim wydaniu

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 50 1.4 stworzyłaby prawdziwą magię, ale tą stylizacją i scenerią i tak uchwyciłaś cudowny klimat. Romantyczny, tajemniczy, nostalgiczny. No pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony płaszcz jest cudowny! To zdecydowanie mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podoba to pończo.

    OdpowiedzUsuń
  11. cała stylizacja skradła moje serce! + jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super! Świetny motyw na paznokciach. A poncza pasują według mnie zarówno do młodych jak i starszych :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygladasz ;*
    super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, wolne zawsze szybki mija! Piękna torebka i twoje pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  15. na początku trochę dziwnie wyglądało mi to poncho, ale ostatecznie bardzo mi się podoba :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz <3
    Zdjęcia wyszły super, choć masz rację- z 50mm 1.4 wyszłyby jeszcze piękniejsze!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz, pelerynka urocza i świetna torebka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No niestety takie piękne, wolne dni, zazwyczaj zbyt szybko lecą, że aż nie można się nimi zbytnio nacieszyć :(

    Bardzo podoba mi się ponczo i torebka <3
    super wyglądasz :)

    Milej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne poncho - świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie to wygląda! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękny typ urody :D Tobie chyba w każdym kolorze jest do twarzy :D
    Oryginalny płaszcz, który również zasługuje na uwage :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Drzewa naprawdę tworzą genialne tło, ale... poncho mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ponczo wygląda niesamowicie, podoba mi się jego kolor ! Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful outfit and photos :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny ten płaszcz podoba mi się :)

    PS. Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudne zdjęcia, też uwielbiam takie kwitnące drzewka!
    Ponczo świetne, cały zestaw zresztą też!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację, że to przepiękne miejsce na zdjęcia! Mnie w Twoim zestawie najbardziej zachwyciła peleryna - szczerze kocham peleryny, więc i taką bym do swojej szafy przygarnęła :)

    VamppiV - blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia i poncho za 19,78$. ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne połączenie płaszcza z tym poncho ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger